sobota, 9 stycznia 2016

Elegancka stylizacja

Dotychczas pojawiały się stylizacje na zdjęciach, które robiłam sama. Ze względu na możliwość lepszego doboru poszczególnych elementów, postanowiłam spróbować robić stylizacje w wersji komputerowej. Od tej pory tego typu kreacje będą pojawiały się częściej i mam nadzieję, że spodoba wam się to co udało mi się stworzyć :)

Nie jestem specjalistką do spraw mody, co od razu chciałabym zaznaczyć i co zapewne widać na pierwszy rzut oka, ale uczę się i poszerzam swoją wiedzę z tej dziedziny.


Kolczyki (Pandora) 319.00 PLN
Bransoletka (Pandora) 199.00 PLN
Sukienka (Orsay) 139.99 PLN
Torebka (Kazar) 549.00 PLN
Szpilki (Ryłko) 299.00 PLN

Stylizacja jest dość elegancka, ponieważ za niedługo wybieram się na studniówkę i poszukuję czegoś oficjalnego. Z tego powodu postanowiłam pokazać wam coś z tego typu ubrań. Osobiście bardzo lubię elegancję, więc takie ubrania nie są mi obce. Uznałam, że czerń w tym przypadku będzie odpowiednia. Jako dodatki postanowiłam wziąć najzwyklejszą srebrną biżuterię, żeby się zbytnio nie odznaczała, a idealnie pasowała do oficjalnego stroju.

Co sądzicie o tego typu ubraniach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz